پسربچه 9 ساله هندی: کوچک‌ترین متخصص جهان در امور فنی مایکروسافت
دنیای تکنولوژی
اخبار تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.لطفا برای همکاری با شماره خودم09375649624 در ارتباط باشید.
نويسندگان

به گزارش سافت‌گذر شاید شما هم در اینترنت دیده باشید که مایکروسافت در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی خود چندین کودک را نشان داد که در یکی از فروشگاه‌های این کمپانی به بزرگ‌ترها یاد می‌دادند چگونه از ویندوز 8 استفاده کنند. این تبلیغ روش جالبی بود که مایکروسافت با استفاده از آن نشان دهد کار کردن با ویندوز 8 چه‌قدر ساده است.

 


حالا این‌طور که به نظر می‌آید، یک پسربچه 9 ساله در هند می‌تواند نه تنها به اکثر مردم کار با ویندوز 8 را یاد بدهد، بلکه کارهای بسیار بیش‌تری هم از او بر می‌آید. روزنامه «تایمز هند» گزارش داده که «پراناو کالیان» دانش‌آموز سال چهارم دبستان، توانسته آزمون «متخصص فناوری مورد تأیید مایکروسافت» را بگذراند و اکنون کم‌سن‌ترین فردی است که به عنوان متخصص فنی مورد تأیید مایکروسافت قرار گرفته است. این رکورد قبلاً در اختیار یک فرد 12 ساله در دبی امارات بود.

به گزارش سافت‌گذر «پراناو» که در هند متولد شده، اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کند. وی کار روی رایانه را اولین بار در سن دو سالگی (!) تجربه کرد. «کالیان» پدر «پراناو» می‌گوید: «پراناو از همان موقعی که راه افتاد، رایانه بیش‌تر برایش جذاب بود تا اسباب‌بازی. نوشتن برنامه‌های کوچک را از شش سالگی شروع کرد. می‌تواند معادلات دیفرانسیل و انتگرال حل کند و مهارتش در ریاضی به برنامه‌نویسی‌اش نیز کمک کرده است.»

«پراناو» 18 ماه خود را برای شرکت در ازمون مایکروسافت آماده کرد و می‌گوید در طول تعطیلات سال نو، هر روز 8 ساعت مشغول برنامه‌نویسی بوده است. وی می‌گوید وقتی بزرگ شد می‌خواهد دانشمند شود. البته پیش‌بینی ما این است که تا قبل از بزرگ شدنش هم با تعمیر سیستم‌های رایانه‌ای پول خوبی به جیب خواهد زد!


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 45549
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

چت روم فارسی

Weather code -->